Śniadania FIT

Migdałowo- malinowy pudding z chia

To moja ulubiona wersja puddingu chia. Osobiście wolę słodsze puddingi i dodałam tutaj cienką warstwę miodu.

Ale tak naprawdę możliwości wykorzystania nasionek chia jest mnóstwo. Dla mnie taka wersja to dobry pomysł na późna kolacje, lub na drugie śniadanie.

Biała warstwa to nic innego jak mleko migdałowe wymieszane z nasionkami. Warstwa czerwona to zblendowane maliny i nasionka chia. Zamiast mleka możesz użyć np. jogurt naturalny lub jogurt owocowy. Możesz też pudding posłodzić ksylitolem np. takim.

Migdałowo- malinowy pudding z chia

Migdałowo- malinowy pudding z chia


Porcji:2

Składniki:

1 szklanka mleka migdałowego/ kokosowego/ sojowego/ jogurtu

garść świeżych malin/ 2 kiwi

4 łyżki nasion chia

2 łyżki miodu (opcjonalnie)/ syropu klonowego, syropu z agawy

Sposób przygotowania:

Mleko dokładnie mieszamy z 2 łyżkami nasion chia i przelewamy mieszankę do szklanek. Białą część polewamy miodem.

Maliny zblenduj i wymieszaj z resztą nasionek. Zalej białą warstwę i wstaw pudding do lodówki na kilka godzin lub na noc.

Migdałowo- malinowy pudding z chia

Migdałowo- malinowy pudding z chia

Migdałowo- malinowy pudding z chia

Migdałowo- malinowy pudding z chia

 

 

POZNAJ MNIE

KILKA SŁÓW O SOBIE

Marta

Marta

Witam Cię serdecznie na moim blogu :)

Wszystkie prezentowane tu potrawy, czy wypieki są moim dziełem, i wszystkie te pyszne dania zjadłam ja i moja rodzinka.

Blog powstał praktycznie z chwilą narodzin mojej córeczki i to właśnie jej go dedykuję i mam nadzieję, że w przyszłości będzie chętnie gotować i oczywiście zaglądać do moich przepisów, tak jak ja korzystam z przepisów mojej Mamy.

POZNAJ MNIE

NASZE SOCIAL MEDIA

POZNAJ MNIE

INSTAGRAM

Load More