FIT SŁODKOŚCI, Śniadania FIT

Pudding Chia z czereśniami

Ja już po śniadaniu, właśnie takim. Dzisiaj uraczyłam swoje podniebienie puddingiem chia. Akurat ta kompozycja jest trochę bardziej wymagająca od tej.

Ten pudding jest bardziej kaloryczny i zawiera więcej składników, pokusiłabym się o stwierdzenie” bogatszy w składniki i smak”. Wykorzystałam wodę kokosową, mleko migdałowe, stevię, orzechy nerkowca i czereśnie.

A na II Śniadanie mogę polecić batoniki kokoswe chia

Pudding Chia z czereśniami

Pudding Chia z czereśniami


Porcji:1

Składniki:

Chia pudding:

1 łyżka nasionek chia

1/2 szkl mleka najlepiej roślinnego (użyłam migdałowego)/ może być nawet woda

1 łyżka wiórków kokosowych

1 łyżeczka stevii (można pominąć, bo czereśnie są wyjątkowo słodkie)

Wszystkie składniki mieszamy i odstawiamy na minimum 0,5 godziny. Co jakiś czasz, przemieszaj.

Krem orzechowo- bananowy:

1 lekko zmrożony banan

1/2 szkl wody kokosowej (może być mleko, lub zwykła woda mineralna)

1 łyżka masła z nerkowców (jeśli nie masz gotowego masła, to upraż w piekarniku około 15 nerkowców)

Wszystkie składniki dokładnie blendujemy na gładki krem.

Dekorujemy nasz pudding ulubionymi owocami, u mnie akurat czereśnie 🙂

Pudding Chia z czereśniami

Pudding Chia z czereśniami

 

 

 

 

 

POZNAJ MNIE

KILKA SŁÓW O SOBIE

Marta

Marta

Witam Cię serdecznie na moim blogu :)

Wszystkie prezentowane tu potrawy, czy wypieki są moim dziełem, i wszystkie te pyszne dania zjadłam ja i moja rodzinka.

Blog powstał praktycznie z chwilą narodzin mojej córeczki i to właśnie jej go dedykuję i mam nadzieję, że w przyszłości będzie chętnie gotować i oczywiście zaglądać do moich przepisów, tak jak ja korzystam z przepisów mojej Mamy.

POZNAJ MNIE

NASZE SOCIAL MEDIA

POZNAJ MNIE

INSTAGRAM

Load More